Misiune si obiective
Misiunea şi viziunea organizatorilor în ceea ce priveşte Şcoala de administratori este de a contribui la dezvoltarea mediului de afaceri din România, prin oferirea de servicii de calitate, flexibile şi orientate către nevoile specifice ale administratorilor.
Prin proiectul Şcolii de administratori, dorim să orientăm administratorii societăţilor în funcţie de particularităţile activităţilor comerciale ale fiecăruia, furnizându-le noi mijloace prin care să venim în întâmpinarea nevoilor acestora, pentru a spori conformarea cu dispoziţiile legale în domeniul societăţilor.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
• desfăşurarea activităţii societăţilor în conformitate cu legislaţia specifică;
• creşterea capacităţii administratorilor de a gestiona societăţile în mod sustenabil şi responsabil;
• accesul la informaţie de calitate şi sfaturi de la practicieni în domeniul societăților;
• prevenirea încetării activităţii unor IMM-uri, urmare a apariţiei unor situaţii de insolvenţă şi faliment, precum şi a datoriilor mari acumulate la parteneri comerciali, la bugetul de stat şi la bugetele locale;
• îmbunătăţirea relaţiei cu instituţiile statului.
Cursurile sunt structurate pe teme de interes care vor fi abordate în cadrul unor sesiuni de lucru de aproximativ 4-5 ore fiecare, desfășurate pe parcursul anului 2019. Lista temelor propuse se regăseşte în cadrul Formularului de înscriere şi interes, noi urmând să vă ţinem la curent cu detalii privind data şi locaţia cursurilor.